torsdag den 26. juni 2014

Hvordan passer du på dig selv i en presset periode?


Følger med med på bloggen the food club, og her findes de smukkeste billeder og opskrifter af den den lækreste mad og desserter. Kender du den ikke, så tjek den straks ud! Lige nu samarbejder the food club med bloggen beautyspace og de sætter sammen fokus på at spise sig sund, samt tips og tricks til en strålende hud. Du kan også følge med på instagram #foodbeautyweek.

Når jeg har overskud har jeg let ved, og nyder meget at lave lækker sund mad. Ligesom lange gåture og løb ved strand og skov  er en noget jeg prioriterer fordi det giver mig energi og får mig til at føle mig godt tilpas. Når jeg er presset og mangler overskud, kniber det ret så kraftigt. Men det har jeg sat mig for at ændre! Jeg har endnu ikke opskriften, men arbejder på den, for jeg tror at jeg vil præstere bedre i pressede perioder, og have det bedre hvis jeg kan holde fokus, på at være god ved mig selv. At få nærende mad, at få den nødvendige søvn, bevægelse og kontakt med de mennesker som jeg holder af. 



Hvordan passer du på dig selv i en presset periode?

1 kommentar:

  1. Det kender jeg kun alt for godt. Jeg kan tit komme ind i gode og lidt mindre gode perioder - alt efter hvor travlt der er på arbejde og på hjemmefronten. Lige for tiden står den på Whole30 hjemme hos mig - jeg håber det kan tilføre lidt overskud, da jeg går ind i en utrolig travl periode på arb. Nu må vi se! :) Jeg er i hvert fald spændt på resultatet.
    kh. Pennie

    SvarSlet